آشنایی با فورد F-150 رپتور کف‌خواب!

آشنایی با فورد F-150 رپتور کف‌خواب!

اکثر تیونرها وقتی دست روی فورد F-150 رپتور می‌گذارند قابلیت‌های آفرودی و خشن این پیکاپ تراک بسیار محبوب را با افزایش ارتفاع سیستم تعلیق افزایش می‌دهند تا در خارج از جاده توانایی‌های بیشتری داشته باشد. تیونر ژاپنی TRA کیوتو که سازنده کیت‌های بدنه راکت بانی و پاندم می‌باشد درست در مسیری مخالف قدم گذاشته و این F-150 رپتور را وارد دنیای کاملاً جدیدی کرده است.

رپتور این تیونر تأکید زیادی روی استایل بدنه داشته و کاربردی بودن را خیلی در نظر نداشته است. سیستم تعلیق این خودرو به کلی دگرگون شده بنابراین بدنه آن تقریباً به کف زمین رسیده است. گلگیرهای بسیار پهن‌تر لاستیک‌های بزرگ را در برگرفته‌اند و خروجی‌های اگزوز کروی آن از بخش عقب بیرون زده‌اند.
نتیجه به دست آمده عجیب و غریب نشان می‌دهد. لاستیک‌های خشن می‌گویند این خودرو می‌تواند از زمین‌های سخت و ناهموار عبور کند اما سیستم تعلیق بسیار کم ارتفاع و کیت بدنه گیرای آن شاید به کم ارتفاع‌ترین دست‌انداز نیز گیر کند چه برسد به یک مانع آفرود!

رپتور TRA کیوتو قطعاً نظرات گوناگونی را در پی خواهد داشت اما خب به هدف خود که همان جذب بازدیدکنندگان در رویداد خودرویی توکیو است می‌رسد. در این رویداد خودرویی شاهد خودروهای تیون شده متعددی هستیم. در دریایی از کراس اوورها و محصولات kei اصلاح شده، یک رپتور پهن و کف‌خواب قطعاً می‌تواند متمایز باشد.
تصاویری که در این مطلب مشاهده می‌کنید تنها رندرهایی از رپتور اصلاح شده TRA کیوتو هستند. این موضوع را می‌توان از نبود کالیپرهای ترمز پشت رینگ‌ها متوجه شد.

× در پاسخ :




عبارت امنیتی را وارد نمایید: