ایساکو بالاترین امتیاز جلب رضایت مشتریان را کسب کرد

ایساکو بالاترین امتیاز جلب رضایت مشتریان را کسب کرد

معاون خدمات پس‌از فروش این شرکت با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، در چندین دوره اخیر به‌صورت مستمر رشد داشته و در دی ماه سال جاری با 13امتیاز صعود نسبت‌به مدت مشابه، به عدد 762 رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریان حوزه خدمات پس‌از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.»
شهریار سلطانی با تاکید بر اینکه بالاترین امتیاز رضایت مشتری توسط شرکت بازرسی، عدد 1000 تعریف شده است، گفت: «کسب هر «یک» امتیاز در رده‌های بالای امتیاز 700 به معنی تلاش صدچندان در مجموعه‌های خدمات پس‌از فروش خودروسازان است و رشد 13امتیازی شرکت ایساکو در طی یک سال در این حوزه، به مفهوم عارضه‌یابی نقاط قابل‌بهبود، برنامه‌ریزی بسیار دقیق برای گذر از این نقصان‌ها و کوشش شبانه‌روزی برای اجرای برنامه‌های ارتقای سطح خدمات، در راستای افزایش رضایت مشتریان است.»
وی افزود: «کسب امتیازات فوق، ناشی از ادراک مشتریان در خصوص خدمات دریافت شده از نمایندگی‌های خدمات پس‌از فروش ایران‌خودرو است و این نتایج در حالی به دست آمده که افزایش رضایت مشتریان در ماه‌های اخیر، به دلیل فضای موجود و کمبودها و تنگناها، بسیار دشوارتر از پیش بوده است. همچنین این پیشرفت صحه‌ای بر تلاش چندبرابری شرکت ایساکو و گام بلندی در حوزه مشتری‌مداری بوده است.»

× در پاسخ :




عبارت امنیتی را وارد نمایید: