به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، ویزیو پرفورمنس STI در سال 2018 در نمایشگاه توکیو اتوسالن معرفی شد و همانطور که از نام آن مشخص است شبیه به ویزیو پرفورمنس اصلی است؛ همچنین کار تیونینگ این خودرو توسط کارشناسان تیونینگ در مرکز سوبارو تکنیکا اینترنشنال انجام شد که مرکز رسمی تیونینگ موتوراسپرتهای سوبارو است.
قسمت عقب خودرو دارای یک بال عقب بزرگ است که نشان STI در کنارههای آن وجود دارد. همچنین قسمت جلوی خودرو از طراحی جدیدی برخوردار است که لوگوی STI آن را مزین کرده است. تنها اطلاعاتی که در خصوص این کانسپت وجود دارد این است که عناصر آیرودینامیکی موجود در آن، سرعت فرمانپذیری خودرو را تقویت میکند.
در طراحی معمول سوبارو، چیز زیادی در مورد WRX و مدل قویترش WRX STI نشنیدهایم. آخرین اخباری که در این خصوص وجود دارد، این است که تا قبل از 2020 بعید است به مرحله تولید و عرضه برسند، اما خبر دیگر اینکه WRX STI ممکن است از برخی تکنولوژیهای هیبریدی استفاده کند که با توجه به قوانین آلودگی ناشی از سوخت خودروها، چنین اتفاقی بعید به نظر نمیرسد. از آنجا که هر دو کانسپتهای ویزیو پرفورمنس سدان هستند، احتمال دارد که این خودروساز سبک بدنه سدان را حفظ کند.