تندر 90 : آنچه خوبان همه دارند. تندر 90 يكي از خودروهاي كلاس B و محبوب در اروپاي شرقي ، خاورميانه و آسيا مي باشد .تندر 90 اين محبوبيت را مرهون اتاق جادار و دلباز، سادگي و پرهيز از هرگونه پيچيدگي در بخش فني و در نتيجه سهولت تعميرات و خدمات پس از فروش قوي مي باشد. تندر 90 از موتور 1600 سي سي با توان 105 اسب بخار بهره مي برد كه اين ميزان قدرت در اين كلاس از خودروها قابل توجه است. اين موتور داراي 16 سوپاپ بوده و از سيستم سوخت رساني انژكتوري الكترونيكي سود مي برد. اين خودرو داراي 5 دنده در مدل دستي و 4 دنده در مدل اتومات مي باشد . تندر90 داراي شاسي و ساختار بدنه بسيارمحكم است كه ضربات وارده به اتاق رادر تصادفات به كليه قسمت هاي بدنه تقسيم كرده و از ورود مستقيم انرژي به سرنشينان جلوگيري مي كند. ازنظر جادار بودن همين بس كه سه نفر با قد 180 سانتي متر مي توانند به راحتي در صندلي عقب تندر 90 بنشينند. صندوق عقب اين خودرو نيز با ظرفيت 510 ليتر براي هر خانوده اي در سفرهاي طولاني مناسب است. كليه مراحل بدنه سازي ،رنگ آميزي،مونتاژ و تكميل كاري تندر90در خطوط مجهز توليد شركت ايران خودرو انجام مي پذيرد. بكارگيري اتوماسيون سطح بالا در خطوط توليد شركت كه بزرگترين و پيشرفته ترين خودروساز خاورميانه است، بازديدكنندگان و صنعتگران سراسر جهان را به شگفتي و تحسين وا مي دارد.
ايموبلايزر، كمربند هاي ايمني جلو داراي تنظيم ارتفاع و با قابليت محدود كردن فشار وارده و پيش كشنده - كمربندهاي ايمني عقب سه نقطهاي
رینگ و لاستیک
رينگ آلومينيومي15 اينچ
صندلی
صندلي راننده با قابليت تنظيم ارتفاع، پشت سري صندلي جلو با قابليت تنظيم ارتفاع و پشت سري صندلي عقب با قابليت تنظيم ارتفاع
سایر تجهیزات
داشبورد و كنسول وسط و رودريهاي جديد، تريم داخلي خودرو مشكي، فرمان هيدروليك، طرح جديد غربيلك فرمان به همراه لوگوي كرومي رنگ و با قابليت تنظيم ارتفاع، طرح جديد سپر جلو و عقب، طرح جديد جلو پنجره، طرح جديد چراغهاي جلو وعقب، طرح جديد چراغ مهشكن عقب، شبرنگ و قلاب يدك كش مخفي روي سپر عقب، زههاي همرنگ بدنه، دستگيره جديد دربها و همرنگ با بدنه، بكارگيري قطعات كرومي در جلو پنجره و درب صندوق عقب و داخل اتاق خودرو، 2 عدد پشت سري بالني + 1 عدد مركزي براي صندلي عقب، روكش صندلي جديد، ايموبلايزر، سيستم تهويه هوا دستي، تنظيم ارتفاع چراغهاي جلو از داخل، دكمه جديد درب بازكن روي درب صندوق عقب